Cookie beleid Always Forward

De website van Always Forward is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Binnen de site worden er op dit moment geen marketing cookies gebruikt.

Einde seizoen

Einde seizoen

Nieuwe teamindeling
De spelers van zowel de selectieteams als de overige teams zullen in de laatste maanden te maken krijgen met de
selectieprocedure voor de selectieteams en de herindeling van de overige teams. Het streven is om de teamindeling van niet-selectie teams eind juni afgerond te hebben. Voor een selectie-team kan dat langer duren. Zie voor meer informatie de pagina: selectiebeleid.

Opzeggen of overschrijven

Het voetbalseizoen loopt van 1 september t/m 31 mei. Als je wilt opzeggen, doe dat dan vóór 31 mei. Overschrijven naar een andere vereniging kan alleen als alle contributie, boetes en eventuele openstaande bedragen zijn betaald. Overschrijven kan tot uiterlijk 15 juni.

Kleding inleveren
Wanneer het seizoen op zijn einde loopt, meestal rond mei of begin juni, wordt er altijd een gezamenlijke bijeenkomst gepland om de belangrijkste zaken te bespreken. Tijdens deze sessie wordt er terug gekeken naar wat we als club goed hebben gedaan, identificeren we waar er verbetering is gewenst en wordt er besloten welke elementen we in de toekomst willen ontwikkelen. Een ander belangrijk agendapunt van deze bijeenkomst is de overdracht van de teamkleding voor het komende jaar.

Bij deze kledingoverdracht blijft elke teamtas bij het bijbehorende team, dus bijvoorbeeld, de tas van team O14-3 blijft bij O14-3, ongeacht of de spelers overstappen naar O15. Normaal gesproken vindt deze overdracht plaats na ons laatste thuistoernooi, tenzij bepaalde teams nog toernooien hebben die later gespeeld worden.

Gewoonlijk bepaalt de kledingcommissie een specifieke dag voor het inleveren van de kleding. Het is dan de verantwoordelijkheid van de trainer of coach om ervoor te zorgen dat alle kleding wordt verzameld, zodat de kledingcommissie kan controleren of alles compleet en in goede conditie is. Ontbrekende items worden genoteerd en de coach zorgt ervoor dat deze worden vervangen, zoals afgesproken tijdens de initiële uitgifte van de kleding.

Mocht de club deze ontbrekende items moeten aanvullen, dan kan er een factuur naar de vertrekkende coach worden gestuurd, die deze kosten vervolgens weer kan doorberekenen aan de ouders van het team. Let op: hierover worden aan het begin van het seizoen altijd afspraken gemaakt. Controle van bijvoorbeeld de wastas blijft dus belangrijk!

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!